mamdoh lovers
منتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــديات مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكز الــــــــــــــــــــــــــــوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
mamdoh lovers
منتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــديات مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكز الــــــــــــــــــــــــــــوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
mamdoh lovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا ومرحبا بكم زوارنا الكرام واهلا بكم يا اعضؤنا الكرام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» افتراضي حصريا فيلم ك***ي بالسمك التونسي الممنوع من العرض بحقوق
عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالأربعاء مارس 17, 2010 6:11 am من طرف مركز الوسام

» حصريا فيلم فيفى عبدة نور العيون للكبار فقط
عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالأربعاء مارس 17, 2010 6:09 am من طرف مركز الوسام

» فيلم آخر الطريق
عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالأربعاء مارس 17, 2010 6:08 am من طرف مركز الوسام

» فيلم كلمنى شكرا
عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالأربعاء مارس 17, 2010 6:03 am من طرف مركز الوسام

» حسن: مباراة نيجيريا ستحدد شكل المنتخب في أنجولا
عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالخميس يناير 07, 2010 10:22 am من طرف مركز الوسام

» المنتخب يغادر القاهرة منتصف الليل.. وتدريب خفيف قبل السفر
عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالخميس يناير 07, 2010 10:19 am من طرف مركز الوسام

» حصريا الفيلم العربى | زى النهاردة | بجودة VDC, حجم الفيلم 176 ميجا ومرفوع على اكتر من سيرفر
عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالأربعاء يناير 06, 2010 11:53 am من طرف مركز الوسام

» تحميل فيلم الزمهلاوية بجودة VCD, حجم الفيلم 218 ميجا ومرفوع على اكتر من سيرفر
عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالأربعاء يناير 06, 2010 11:36 am من طرف مركز الوسام

» تحميل فيلم خليك في حالك نسخه DvdRip بحجم 260 ميجا, ومرفوع على اكتر من سيرفر
عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالأربعاء يناير 06, 2010 11:34 am من طرف مركز الوسام

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
مايو 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
اليوميةاليومية
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى

عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب

كاتب الموضوعرسالة
مركز الوسام
Admin

عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب   عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 09, 2009 10:58 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

أتمنى تكونوا بخير ان شاء الله

بم ان احدث الالعاب دلوقتي بقت محتاجة كروت جامدة اوي والمعظم بيغير كروت الشاشة بتاعته دلوقتي وخصوصا انى فى كروت نازلة حلوة جدا وباسعار معقولة ..

ان شاء الله فى الموضوع ده الى عاوز يغير كارت الشاشة بتاعه ويجيب كارت حديث هنقوله ايه الكارت المناسب ليه ..

مع ان تخصص الروقان مش الهارد وير بس احنا عاوزين نوفرلكوا وقتكوا ف التدوير ع الكروت الشاشة و نقدم ليكم خبرتنا ...

الان لو عاوز تكتب طلب كارت شاشة تفضل بوضع رد ع الموضوع ..

وبإذن الله انا عندي معرفة بمعظم الكروت الى ف السوق وامكانيتها وسعرها ..

شروط الطلبات :

1- ان تكتب الالعاب التى تريد تشغيلها وع اى جودة (Low-High-Medium)
2- ان تكتب حجم الرام لديك ونوع البروسسير ونوع الباور سبلاي
3- ان تكتب المدة التى تريد كارت الشاشة لها ( يعني مثلا انت عاوز كارت يكفيك سنة قدام مثلا او اكتر وده هيكون ع حساب الميزانية )
4- اكتب السعر الى انت تقدر تدفعه (بالجنية المصري) وان شاء الله نقدر نوفرلك كارت مناسب ليك ..

ان شاء الله هرد ع عدد معين من الطلبات يوميا ...

ملحوظة : ممكن تستفسر عن كارت الشاشة الى عندك وتشوف يقدر يشغل العاب ايه و لمدة اد ايه لقدام

فى أمان الله

من مواضيع EnG.H في المنتدى
0 ترقيات جديدة لأحلى وأنشط رايقين / الف مليون مبروك للجميع
0 لعبة الاكشن و الخيال Resident Evil 5 Full Rip 2009 بحجم 3.7 جيجا بدلا من 7.2 جيجا فقط
0 لعبة نيد فور سبيد شيفت الجديدة Need for Speed Shift انتاج 2009 بحجم 5 جيجا كاملة
0 عودة قوية لدلتا فورس مع Delta Force Xtreme 2 انتاج 2009 بحجم 950 ميجا فقط
0 من أفضل العاب الاكشن 2009 من ناحية الجرافيك Bionic Commando RIP
0 تحميل لعبة الاكشن call of juarez bound rip كاملة بحجم 3.6 جيجا ب 4 روابط مباشرة فقط
0 ترقيات جديدة لانشط الاعضاء / الف مليون مبروك للجميع
0 عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب
https://d07a.yoo7.com

عاوز تشغل أحدث الألعاب ع High .. عاوز تشتري كارت شاشة .. أدخل وهنقولك الكارت المناسب
صفحة 1 من اصل 1